mebeautiful.blogg.se

Gammal nog att bestämma själv, för ung för att klara sig själv.

Ny start?

Publicerad 2013-08-10 11:41:11 i Allmänt

Eller en fortsättning utan slut?

Har varit "friskförklarad" bulimiker i nästan tre år, men är ändå inte frisk.
Jag vet att det jag håller på med inte är bra, och jag vet att jag inte kan fortsätta på det här viset, men det tar inte slut och jag är inte mottaglig för hjälp just nu.
Det här är mitt sätt att hantera vardagen och allt i den.
Och för att släppa ut ångesten behöver jag skriva, här kan jag få ut lite av mina känslor och må bättre på ett eller annat sätt.

Om du triggas av min blogg ska du inte läsa den, den är mer för min skull än för din.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela