mebeautiful.blogg.se

Gammal nog att bestämma själv, för ung för att klara sig själv.

Onsdag 14 Augusti 2013, 70,6 kg

Publicerad 2013-08-14 21:01:14 i Allmänt

Kaffe med mjölk och socker
Citronvatten
1 dl Wok (kyckling/grönsaker/nudlar)
 
 
Trodde inte mina ögon när jag ställde mig på vågen i morse, men hade gått ner 0,6 kg.
De två senaste dagarna har det bara varit 0,2 så var mer beredd på det, men efter en dag med bara vätska som intag så är det kanske inte så konstigt.
 
Tvättat och sprungit i trappen(bor på tredje våningen),
Dammsugit som tog enormt på krafterna, svettades som en gris och fick ta en välförtjänt dusch efteråt.
Kändes riktigt bra att få i sig lite mat och faktiskt vara nöjd med en liten portion.
 
Så nu är kvällen till ända och det är dags att lägga sig.
 
 

Kommentarer

Postat av: N

Publicerad 2013-08-22 21:05:02

åh citronvatten<3

Postat av: Think Thin

Publicerad 2013-10-30 09:02:51

Det kan pendla så sjukt mycket från dag till dag hur mycket man går ner! Iaf för mig, vissa dagar går jag ner bara 0,1 kg fast jag typ inte ätit något alls, för att sedan gå ner typ 0,5 kg fast jag fuskat och inte alls skött mig. Så konstigt det där ibland :) Heja duktiga dig!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela